مقدمه‌اي بر ارتباطات يكپارچه بازاريابي (IMC) و نرم‌افزار شبيه‌سازي AdSim
قیمت سایت:۵۰۰۰۰ ريال
تخفیف: ۰ درصد
قیمت: ۵۰۰۰۰ريال

مقدمه‌ای بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نرم‌افزار شبیه‌سازی AdSim

پدیدآوران:

علیرضا حسن‌زاده

نصرالله حسن‌زاده


ناشر:
شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

دسته بندی:
650 خدمات اداري

شابک:
تعداد صفحات :۲۱۶

سال چاپ:۱۳/۸۷/۰۸

موضوعات:
ارتباط در بازاريابي
       توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات در باره کتاب
راهنمای خرید کتاب

کتابهای مرتبط

مدیریت مذاکرهناشر:موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت قیمت:۳۰۰۰۰ ریال
چگونه مذاکره کنیم؟ناشر:بامشاد قیمت:۲۴۰۰۰ ریال
مهارتهای مذاکرهناشر:موسسه‌ انتشارات‌ امیرکبیر قیمت:۱۶۰۰۰ ریال
مدیریت مذاکره سازمانیناشر:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت امور اداری، مالی و منابع انسانی، مرکز مدارک علمی، موزه و ان قیمت:۱۵۰۰۰ ریال