,"كتاب حاضر، نقشه يك جاده پرجذبه براي رسيدن به رشد بر اساس اصول اوليهاي است كه تجارت بايد آنها را دنبال كند تا براي آينده پر چالش و درعينحال اميدبخش فائق آيد. در اين كتاب مؤلف 8 راهكار را براي خروج از دوران ركود، به دست آوردن سهم بازار بيشتر و رسيدن به رشد و توسعه ارائه داده است. توسعه سهم بازار، توسعه مشتريان، توسعه يك برند قوي، نوآوري محصولات و خدمات، استفاده از بازارهاي جهاني و ... روشهايي هستند كه بهطور كامل و دقيق شرح دادهشدهاند. اين كتاب نهتنها روشهاي نويني را براي صاحبان كسبوكاري كه به دنبال تغيير و رشد هستند، ارائه ميدهد. بلكه ديدگاهي جديد از مديريت استراتژيك بازاريابي را معرفي ميكند."