تحقيق بازاريابي سنجش و روش جلد دوم (به همراه قضاياي تحقيقات بازاريابي)
قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰ ريال
تخفیف: ۰ درصد
قیمت: ۵۰۰۰۰۰ريال

تحقیق بازاریابی سنجش و روش جلد دوم (به همراه قضایای تحقیقات بازاریابی)

پدیدآوران:

دونالد تال

دل آی. هاوکینز

عباس صالح‌اردستانی

محمدرضا سعدی


ناشر:
ادبستان

دسته بندی:
650 خدمات اداري

شابک: ۹۷۸۹۶۴۸۴۵۹۷۴۶
تعداد صفحات :۵۲۶

سال چاپ:۱۳/۹۵/۰۹

موضوعات:
بازارشناسي
بازارشناسي - نمونه‌پژوهشي
       توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات در باره کتاب
راهنمای خرید کتاب

کتابهای مرتبط

درآمدی بر تحقیقات بازاریابی و تحلیل داده‌های بازار با SPSS 14ناشر:موسسه کار و امور اجتماعی قیمت:۲۰۰۰۰ ریال
تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی) [ کد 163 ]ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) قیمت:۱۶۰۰۰۰ ریال
تحقیق بازاریابی: سنجش و روش ج1ناشر:اتحاد قیمت:۲۵۰۰۰۰ ریال