دسته بندی محصولات

ليست كتاب با موضوع بازارشناسي
تعداد يافت شده (۹)
صفحه ۱ از ۱
اقتصاد کالای غیر بازاری
ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) پدیدآور: - نویسنده: مجید احمدیان - ویراستار: ناهیده کاظم‌زاده‌گنجی قیمت:۶۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۶۵۰۰۰۰
قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار
ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) پدیدآور: - نویسنده: داور ونوس قیمت:۱۲۰۰۰۰ قیمت سایت:۱۲۰۰۰۰
ت‍ح‍ق‍ی‍ق‍ات‌ ب‍ازاری‍اب‍ی‌
ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) پدیدآور: - نویسنده: زهره دهدشتی‌شاهرخ - نویسنده: منیجه بحرینی‌زاده قیمت:۱۸۰۰۰۰ قیمت سایت:۱۷۱۰۰۰
تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی) [ کد 163 ]
ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) پدیدآور: - نویسنده: عبدالحمید ابراهیمی - نویسنده: داور ونوس قیمت:۱۶۰۰۰۰ قیمت سایت:۱۵۲۰۰۰
تحقیق بازاریابی سنجش و روش جلد دوم (به همراه قضایای تحقیقات بازاریابی)
ناشر:ادبستان پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
تحقیق بازاریابی: سنجش و روش ج1
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۲۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۲۵۰۰۰۰
قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار
ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) پدیدآور: - نویسنده: داور ونوس قیمت:۷۰۰۰۰ قیمت سایت:۶۶۵۰۰
تحقیق بازاریابی سنجش و روش جلد اول (به همراه قضایای تحقیقات بازاریابی)
ناشر:ادبستان پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۶۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۶۵۰۰۰۰
مبانی بازارها و نهادهای مالی ج1
ناشر:موسسه‌ انتشارات‌ آگاه پدیدآور: - نویسنده: فرانک فبوزی - نویسنده: فرانکو مودیلیانی قیمت:۴۸۰۰۰ قیمت سایت:۴۸۰۰۰