دسته بندی محصولات

ليست كتاب هاي محمدرضا سعدي
تعداد يافت شده (۹)
صفحه ۱ از ۱
رفتار مصرف‌کننده: عوامل درونی و بیرونی
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: جان موون - نویسنده: مایکل ماینر قیمت:۵۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۵۰۰۰۰
تحقیق بازاریابی سنجش و روش جلد دوم (به همراه قضایای تحقیقات بازاریابی)
ناشر:ادبستان پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۵۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۵۰۰۰۰۰
آمار برای مدیریت (جلد اول)
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: ریچار‌آی لوین - نویسنده: دیوید‌اس رابین قیمت:۳۲۰۰۰۰ قیمت سایت:۳۲۰۰۰۰
دسترسی سریع به اصول بازاریابی 2012
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: گری آرمسترانگ - نویسنده: فیلیپ کاتلر قیمت:۳۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۳۵۰۰۰۰
تحقیق بازاریابی: سنجش و روش ج1
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۲۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۲۵۰۰۰۰
آمار برای مدیریت (جلد دوم)
ناشر:اتحاد پدیدآور: - نویسنده: ریچار‌آی لوین - نویسنده: دیوید‌اس رابین قیمت:۳۰۰۰۰۰ قیمت سایت:۳۰۰۰۰۰
تحقیق بازاریابی سنجش و روش جلد اول (به همراه قضایای تحقیقات بازاریابی)
ناشر:ادبستان پدیدآور: - نویسنده: دونالد تال - نویسنده: دل آی. هاوکینز قیمت:۶۵۰۰۰۰ قیمت سایت:۶۵۰۰۰۰
تکنیک‌های نمونه‌گیری (جلد 1)
ناشر:اتحاد پدیدآور: - مترجم: عباس صالح‌اردستانی - نویسنده: ویلیام‌گمل کاکرن قیمت:۴۵۰۰۰ قیمت سایت:۴۵۰۰۰
تکنیک‌های نمونه‌گیری (جلد 2)
ناشر:اتحاد پدیدآور: - مترجم: عباس صالح‌اردستانی - نویسنده: ویلیام‌گمل کاکرن قیمت:۳۰۰۰۰ قیمت سایت:۳۰۰۰۰