همة سازمانهاي موفق به طور مشترك بر يك موضوع تمركز دارند: مشتريان. صرفنظر از اين كه افراد مشغول تجارت باشند يا كار آزاد، و در بيمارستان كار كنند يا در ادارات دولتي، موفقيت فقط به سراغ كساني ميآيد كه مهمترين دلمشغوليشان، توجه به مشتريان است. اين موضوع نه يك راز، كه امري صد در صد بديهي است. بيانيههاي هياتهاي مختلف، گزارشهاي سالانه، پوسترهاي روي ديوار، همايشها و حتي برنامههاي تلويزيوني همگي بر اولويت دادن به مشتريان تاكيد ميورزند. اين كتاب در قالب داستان بر اساس ايجاد و داشتن طرفداران دوآتشه، راهكارها و راهنماييهايی را درخصوص خدمترساني به مشتريان دربردارد.