fiogf49gjkf0d
بازرگانان و افرادي كه در حوزهي كسب و كار فعاليت ميكنند، در آستانهي "جامعهي داناييمحور" قرار دارند. در اين جامعه، مزيت رقابتي كمپانيها از دارايي خاصي حاصل ميشود كه به لحاظ تاريخي چندان توسعه نيافته است: توانايي دريافت بينشهاي مختلف از حوزههاي گوناگون و نه فقط حوزهي كسب و كار و به كار گرفتن آنها. بسياري از مديران عامل شركتهاي بزرگ آمريكايي كه در ده سال گذشته به كار گماشته شدند، ظرف يك يا دو سال بركنار شدند. بخشي از اين شكست ناشي از روشهاي ضعيف و پراشتباهي بود كه براي هدايت كمپانيشان در فضايي كاملا متزلزل و بيثبات استفاده ميكردند. كتاب حاضر نيز در همين راستا تدوين شده و حاوي مطالبي در زمينهي ناخودآگاهشناختي مصرفكنندگان، مصاحبه با ذهن و مغز، انديشيدن، اهرمهايي براي تفكر خلاق، جنبههاي روانشناسي مصرفكنندگان، بازاريابي و... است.