,"كتاب حاضر، يك بيوگرافي است درباره نويسنده و ميراثي كه او از خود بهجاي گذاشته است؛ يك پرتره شگفتانگيز از عجيبوغريبترين و دوستداشتنيترين شخصيتهاي تبليغات... يكي از ايدههاي بزرگ نويسنده، رواج مفهوم برند بود. او كه خود يك برند مشهور و شناختهشده است، نخستين كسي بود كه به اهميت برند پي برد و شالوده يك برند جهاني را بنا نهاد و كمپينهايي را خلق كرد كه در زمان خود بيهمتا بودند و كيفيت بالايي داشتند. نوشته تبليغاتي او براي صابون «داو» بهقدري بانفوذ بود كه «داو» را فراتر از يك صابون نشان داد و آن را به يك برند پيشرو در زمينه محصولات شخصي مراقبت از پوست در سطح جهان تبديل كرد. بههرحال، ميراث او ماوراي نوشتههاي تبليغاتي و يا آگهيهاي تلويزيوني است."