,"كتاب حاضر، با توجه به مطالعات علمي و سالها تجربه فني نگارنده در زمينه پست الكترونيكي و تجارت الكترونيكي تأليف شده است. اين كتاب، 12 گام مفيد و مؤثر را كه ميتوانند در ايميل ماركتينگ كمك شاياني به خواننده نمايند، ارائه ميدهد. نيازهاي جسماني، نياز به امنيت، نياز به محبت و تعلق، رضايتمندي و وفاداري، بخشبندي يا تقسيم بازار، استراتژي توزيع، شناسايي مخاطبين هدف، بازار و تقاضا، انتخاب رسانه، جمعآوري بازخوردها، انتخاب رسانه، انتخاب منبع پيام، نوآوري، تبليغات پيشبرد فروش، تهيه برنامه تبليغات پيشبرد فروش برخي از موضوعات موردبررسي در اين كتاب هستند."