امروزه يكي از چالشهاي پيشروي مديران بنگاهها و صاحبان كسب و كار، اخلاق است. كتاب حاضر يكي از متون كاربردي و عملياتي در حوزة اخلاق كسب و كار است. نويسنده با ذكر نمونههاي عملي از دوراهيهاي اخلاقي و مثالهايي از شركتهاي صاحب آوازه در جهان، نشان ميدهد كه چالشهاي اخلاقي محيط كسب وكار از چه نوعي است و چگونه ميتوان از آن پيشگيري كرد. توصيههاي مديريتي و روشهاي كاربردي ارائه شده در اين كتاب، مجموعهاي از تكنيكهاي تجربه شده است كه محقّقين بنگاههاي غربي از آنها بهرهبرداري كرده و دستاوردهاي مثبتي نيز بدست آوردهاند.