عبارت«به من اعتماد كنيد»، ميلياردها بار تكرار شده است و هربار كه اين عبارت به زبان رانده شده، مخاطبتان به شما اعتمادي نداشته است. اعتماد را نميتوان درخواست كرد، اعتماد را بايد كسب كرد، اعتماد يك نوع احساس است و به شكل واژهها ادا نميشود. «اعتماد» كليدي براي گرفتن پاسخ مثبت (بله) است. هدف نويسندة كتاب اين است كه مخاطبان اصول اعتماد كردن، مشتريشناسي، رفتارسازماني، روابط بين اشخاص و قابل اعتماد بودن را بياموزند و بدانند كه اعتماد شالودة هر عملي است كه در تجارت و در زندگي شخصي بايد انجام داد. از خودتان بپرسيد؛ تعريف از اعتماد؛ ويژگي افراد مورد اعتماد؛ تجارت وتوصيههاي فروش؛ بازگشت اعتماد؛ چگونه يك مشاور مورد اعتماد شويم و حقيقت اعتماد، ارزش، مباحث بخشهاي كتاب هستند.