مدير، كارمندي است كه تشكيلدهندة بخشي از مديريت تيم سازمان است و اختيار دارد تا افراد، امور مالي و مديريت مواد را به سمت و سوي رسيدن به اهداف سازمان كنترل كند. مديران مسئول مديريت انسانها، برقراري ارتباط فرهنگي و سازماني و مسئول راهنمايي و ادارة تغييرات درون سازمان هستند. نگارنده در اين كتاب صد قانون مديريت فردي و گروهي را مطرح كرده است كه برخي از اين قوانين عبارتاند از: تيم را بشناسيد و بدانيد چگونه عمل ميكند، افراد را تشويق كنيد، تقصيرها را گردن بگيريد، براي تيم خود مبارزه كنيد، خلاق باشيد نه فعال، از خطاهاي خود عبرت بگيريد، و وقت خود را به طور مناسب پر كنيد.