جايگاه شما در ذهن و دل مشتريان دايمي و احتمالي سازمانتان تعيين ميكند كه فروشتان به آنها تا چه حد ساده و آسان خواهد بود. براي موفقيت در كسب و كار و دستيابي به ثروت، كالاها يا خدماتتان بايد در يك يا چند زمينة ويژه، از كالاها و خدمات موجود در بازار، بهتر، برتر و متفاوتتر باشد و ارزشي واقعي را به مشتريان نشان دهد. كتاب حاضر مشتمل بر راهكارها و شگردهايي در زمينة تجارت و كارآفريني است. از جمله مباحث كتاب ميتوان به تقويت كسب و كار، مكان مناسب براي كسب و كار، بستهبندي مناسب كالا، محاسبة ارقام، نكتههاي كليدي براي راه انداختن كسب و كار پرسود، و ايجاد هماهنگي بين زندگي شغلي و شخصي اشاره نمود. كتاب جلد دوم از مجموعة «پيش به سوي ثروت» است.