اكنون دنيا به طور كلي جديد و متفاوت شده و ديدگاههاي جديدي براي موفقيت در بازار امروز لازم است. كار كردن همانند قديم، ما را به جايي به ويژه شركتهاي بزرگ نخواهد رساند. چرا كه فروش به شركتهاي بزرگ به راستي سخت است و به نظر ميرسد شركتهاي بزرگ برج و باروهاي نفوذناپذيري در اطرافشان براي جلوگيري از ورود ما نصب كردهاند. نكتۀ مهم اين است كه بدانيم چهچيزي باعث جلب توجه تصميمگيرندگان شركتهاي بزرگ ميشود. كتاب حاضر در زمينۀ فروشندگي نگاشته شده و حاوي مطالبي در زمينۀ پذيرش چالش، داد و ستد با شركتهاي بزرگ، مديران شركتهاي بزرگ، ارزش طرحهاي پيشنهادي، شناسايي تصميمگيرندگان كليدي شركتها، غلبه بر موانع و... است.