fiogf49gjkf0d
دانيل دانتي به همراه شريك تجارياش، جرج نيومن، در سال 1996، شركتي به نام نيومن، ـ زانتي در سوئيس در زمينۀ مشاوره تاسيس كردند. فعاليت شخصي اين شركت در ارتباط با آموزش، ارتباط و تحقيق در زمينۀ مشاغل است. عرضهكنندگان خدمات و فروشندگان ميآموزد كه چگونه با برجسته ساختن خدمات خود و متمايز كردن آن، از ديگر رقبا پيشي بگيرند و مشتريان خود را شگفتزده كنند. او معتقد است دو راه براي پيشي گرفتن از رقبا وجود دارد: فروش ارزانتر يا كيفيت بالاتر. دركتاب حاضر مطالبي در باب چگونگي تجزيه و تحليل رفتار مشتريان و عرضهكنندگان خدمات، روشهاي كارآمد براي جذب مشتري، خدمات مشتري، مديريت، رقابت و... مطرح شده است.