fiogf49gjkf0d
كشورهاي مترقي، سالهاست كه به مقولهي مشتريمداري و تكريم ارباب رجوع پرداختهاند و رضايت مشتري را يكي از عوامل بسيار مهم در پيشرفت شركتهاي عرضهكنندهي كالا و خدمات ميدانند. اين كه چه چيزي را چگونه به فروش رسانيم، نيازمند آن است كه خواستهها و نيازهاي مشتري را به درستي شناسايي كنيم و كالاي مورد نياز را در اختيارشان قرار دهيم. بنابراين نگارنده در اين كتاب سعي كرده است مجموعهاي از مهارتهاي اكتسابي و هنري را در زمينه فروش كالا مطرح سازد. كتاب در 4 فصل تحت اين عناوين تدوين شده است: مفاهيم ارتباط غيركلامي، 10 گام موثر در فروش حرفهاي، 91 استراتژي ارزشمند در فروش موثر، و مروري بر روانشناسي چهرهها.