fiogf49gjkf0d
توانايي ايجاد رابطهي دوسويه و محترمانه با ديگران و توجه و درك عقايدشان، از اصليترين عوامل موفقيت مدير كارآمد است. برخورداري از قدرت نفوذ و تاثير بر ديگران، فرد را قادر به جلب حمايت ديگران ميكند و توانايي بالقوهي فرد را براي دستيابي به موفقيت افزايش ميدهد. اشخاص بانفوذ، در ايجاد مهارتهاي ارتباطي، توانايي برانگيختن علاقه و همكاري ديگران و بالا بردن شهرت و اعتبار قابل اطمينان كمك ميكنند. كتاب حاضر، از مجموعه كتابهاي مديريت موفق، شامل 101 نكته براي توسعهي نگرشهاي تاثيرگذار و تبديل شدن به شخصي است كه همكاران در پي نصايح و رهبري وي باشند. نگارنده همچنين مطالبي در زمينهي نفوذ، ايجاد اعتماد به نفس، هوش عاطفي، ابراز عقايد، جلب علاقه، برنامهريزي براي آينده، برانگيختن افراد، نفوذ بر مديران ارشد و... گردآورده است.