fiogf49gjkf0d
مصاحبه كنندگان بد و ناوارد و مصاحبهكنندگان خوب و حرفهاي به دنبال اهداف متفاوتي هستند. براي مثال مصاحبهكنندگان ناوارد، به هنگام تصميمگيري متكي بر احساس خويش هستند، ممكن است سعي در گيج كردن فرد با سوالات انحرافي داشته باشند، منتظر هستند از فرد غلط بگيرند و... اما مصاحبهكنندگان حرفهاي، ميخواهند از صلاحيت كاري فرد اطمينان حاصل كنند، سوالات خويش را تنها مبني بر مقتضيات شغل مورد نظر طرح ميكنند و... در همين راستا در كتاب حاضر راهكارهايي به منظور بهترين داوطلب بودن در يك مصاحبه، تحت تاثير قرار دادن مصاحبهكنندگان خوب و بد و... عرضه ميشود. به همين منظور نگارنده مطالبي را در زمينهي آمادگي براي مصاحبه، رفتار در محل مصاحبه، مراكز ارزشيابي و... در كتاب آورده است.