عنوان اصلي: .Practical media relations , 1966
نويسنده در اين كتاب در رويكردي عملگرا، چگونگي برقراري ارتباط موفق با رسانهها را توضيح ميدهد. اين توضيح در دوازده بخش صورت ميگيرد. هر بخش شامل يك فعاليت خاص است كه با جزئيات برگرفته از رويدادهاي واقعي دربارة چگونگي نوشتن بيانيه، برنامهريزي براي بازديد از يك كارخانه، تهية نوارها و ويدئوهاي راديويي و تلويزيوني، انواع نشستهاي مطبوعاتي و بودجة آن، چگونگي ارسال پيام به رسانهها، طراحي چك ليستهاي اوليه و نهايي براي رويدادهاي مختلف و ... شرح داده ميشود. ضمن آنكه هر بخش از كتاب با خلاصهاي از محتواي بخش و عنوانهاي پوشش داده شده پايان ميپذيرد. همچنين در كتاب بر اهميت فزايندة ارتباط الكترونيك و استفاه از رايانه، اسكنر، ماهواره و... در پيشرفت فناوري اطلاعات و عملكرد رسانهها اشاره ميشود.