,"«بازاريابي» سرمايهگذاري بلند مدتي است كه بدون آن، امكان ايجاد نام تجاري توانمند و تصوير ذهني مثبت و موفقيت كسب و كار وجود ندارد. «فيليپ كاتلر» و «گري آرمسترانگ» در اين مجموعه با ارائه اصول و مفاهيم علمي و نظري، موارد مطالعه واقعي، راهكارها و راهبردها، داستانها و مثالهاي بازاريابي، ميآموزند كه براي موفقيت چگونه بايد به مشتريان فايدهرساني كرد و چگونه بايد در عين احساس مسئوليت اجتماعي، بازاريابي كرد. اين مجموعه دو جلدي از 20 فصل و 3 پيوست تشكيل شده است. هر فصل با شرح مختصري از مفاهيم و اهداف فصل آغاز ميشود و حاوي دو مطالعه موردي واقعي است. جلد نخست اثر مشتمل بر ده فصل نخست است."