سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

بازاريابي عصر چهارم: گذار از بازاريابي سنتي به بازاريابي ديجيتال


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :192

قطع(جلد): رقعي (شوميز) -

شابک: 0-87-5253-600-978 9786005253870

قيمت :160000 ريال

قيمت انتشارات نگین :160000 ريال

تاریخ بروزرسانی:24/11/96

موجودی : اعلام موجودی قبل از پرداخت

تعداد:
بخش اول كتاب حاضر نتيجه مشاهدات ما از دنيايي است كه در آن زندگي مي‌كنيم. در اين كتاب ابتدا جابجايي در نيروهاي تأثيرگذار كه دنياي ما را شكل مي‌دهند معرفي شده است. سپس به بررسي اين امر پرداخته شده كه در نهايت چگونه امكان ارتباط بيشتر زندگي انسان‌ها را تغيير داده است. بخش دوم و اصلي كتاب پيرامون اين موضوع بحث مي‌كند كه چگونه بازاريابان مي‌توانند بهره‌وري را با درك مسير حركت مشتريان در فضاي ديجيتال ارتقا دهند. در نهايت بخش سوم كتاب به شرح دقيق تاكتيك‌هاي اصلي بازاريابي عصر جديد پرداخته است.

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

بازاريابي

بازاريابي اينترنتي

Design and Implementation by pubiran.ir