سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

استراتژي‌ها و شيوه‌ها در شركت‌هاي مادر


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :192

قطع(جلد): وزيري (شوميز) -

شابک: 5-93-8891-964-978 9789648891935

قيمت :48000 ريال

قيمت انتشارات نگین :48000 ريال

تاریخ بروزرسانی:17/09/89

موجودی : اعلام موجودی قبل از پرداخت

تعداد:
طبق تعريف «جانسون و شولز»، شركت مادر به شركت سرمايه‌گذاري اطلاق مي‌شود كه در كسب و كارهاي متعددي سرمايه‌گذاري كرده است و مي‌تواند نفوذ يا اثر كنترلي بر كسب و كارهاي تابعه اعمال كند. بنابراين مي‌توان گفت كه شركت‌هاي تنوع‌يافته كه توان اعمال نفوذ كنترلي بر كسب و كارهاي خود را داشته باشند، نوعي شركت مادر محسوب مي‌شوند. اين كتاب، كه از ده فصل تشكيل شده، بر مبناي توضيح شركت‌هاي مادر، تعريف استراتژي‌ها و شيوه‌هاي كاربردي در عملكرد آنها به چاپ رسيده است. از جمله موضوعات مطرح‌شده در كتاب مي‌توان گرايش به تنوع، شكل‌گيري ساختاربخشي و نقش شركت مادر؛ شيوه‌هاي مديريت استراتژيك در شركت‌هاي مادر؛ شركت‌هاي داراي شيوة كنترل مالي؛ مقايسة شيوه‌ها؛ و دوري جستن شركت مادر از دام‌ها را ذكر كرد.

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

Design and Implementation by pubiran.ir