سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

فلسفه تعليم و تربيت: رسالت مدرسه در رويكرهاي فلسفي، عرفاني، روان‌شناختي و جامعه‌شناختي


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :320

قطع(جلد): وزيري (شوميز) -

شابک: 5-80-8891-964-978 9789648891805

قيمت :64000 ريال

قيمت انتشارات نگین :64000 ريال

تاریخ بروزرسانی:21/02/89

موجودی : اعلام موجودی قبل از پرداخت

تعداد:
مروري اجمالي به تاريخ تفكر بشر حاكي از آن است كه بسياري از صاحب‌نظران، سعي داشته‌اند تا غايتي مناسب براي تعليم و تربيت در نظام آموزش مدرسه‌اي منظور نمايند. اما در اين ميان، انديشمنداني هم بوده‌اندكه چنين نظام‌هايي را به صورت جزئي يا كلي نفي كرده‌اند. هنوز اين پرسش به قوت خود باقي است كه مدرسه، ما و فرزندان ما را به كدامين افق رهنمون ساخته و يا بايد رهنمون سازد؟ كتاب حاضر مشتمل است بر بازشناسي رويكردهاي گوناگوني كه در امر تعليم و تربيت وجود دارد و قضاوت در اين باره كه كدام رويكرد مقبوليت بيش‌تري دارد وكدام راه‌گشاتر است. نويسنده در فصل نخست كلياتي از رسالت مدرسه را مورد بررسي قرار داده و در فصل‌هاي دوم تا پنجم به تحليل انديشه‌ها پرداخته است. فصل آخر نيز، جمع‌بندي و نتيجه‌گيري كتاب را شامل مي‌شود. برخي از عنوان‌هاي مطالب كتاب عبارت‌اند از: افلاطون ـ ايده‌آليسم؛ ارسطو ـ رئاليسم؛ توماس آكيناس ـ رئاليسم خداباورانه؛ ژان‌ژاك روسو ـ طبيعت‌گرايي؛ جان ديويي ـ عمل‌گرايي؛ سورن كي‌ يركه گارد ـ اگزيستانسياليسم خداباور؛ ژان پل سارتر ـ اگزيستانسياليسم خداناباور؛ برتراندراسل ـ فلسفة تحليلي؛ و رويكرد روان‌شناسي به رسالت مدرسه.

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

Design and Implementation by pubiran.ir