آشنايي با طريقة بازاريابي شما را با اين مسئله آشنا ميسازد كه در حال حاضر چه محصولات جديدي به بازار عرضه شده و چگونه بايد از محصولات قديمي حمايت كرد. ضمن آن كه شما را از نحوة زمانبندي بازار فروش، طريقة عرضة خدمات، قيمتگذاري اجناس و چگونگي پخش و توزيع كالا، كنترل طرح و سياست اعمال شده، و بررسي نتايج حاصلشده آگاه ميسازد. كتاب حاضر، از مجموعه كتابهاي «اصول كسب و كار هاروارد» براي فراهم كردن فضاي مشاوره و ارتباط توسعهيافته، رهبري و مديريت شخصي، اطلاعات پايه و پيشزمينه دربارة مهمترين موضوعات مرتبط با كسب و كار (بازاريابي و فروش) طراحي شده است. نگارنده در اين كتاب به مخاطب ميآموزد كه چگونه ميتواند بازارهاي مهم و باارزش را تشخيص دهد و فاصلة خود را با رقبا حفظ و طرحهاي بازاريابي موثر و نوآورانه ايجاد نمايد.