بازاريابي، ارائة خدمات مناسب به افراد، در مكان و زمان مناسب و با قيمت مناسب، با ايجاد سطح مناسبي از ارتباطات و به نحوي سودآور است. نگارنده در كتاب حاضر نه تنها به عرصة ترفندها و راهحلهاي مربوط به بازاريابي خوب پرداخته بلكه با آموزش ادبيات موضوع (بازاريابي)، راه بروز خلاقيت و بوميسازي مطالب دربارة آن را ارائه كرده است. پارهاي از عنوانهاي فصلهاي كتاب عبارتاند از: نگاهي اجمالي به بازاريابي؛ شيوههاي تحقيق بازار، توسعة استراتژي بازار؛ آميخته بازاريابي؛ برنامهريزي براي بازاريابي؛ بازارگرايي در عمل؛ و تاكتيكها و ترفندها.