مديريت استراتژيك تبليغات يعني هنر و علم تدوين، اجرا و ارزيابي تصميمات تبليغاتي مختلف كه سازمان را قادر ميسازد به هدفهاي بلندمدت بازاريابي خود دست يابند. در دنياي تبليغات، بازاريابي و مديريت استراتژيك، كساني پيروز هستند كه بيشتر و بهتر از ديگران قاعدهها و اصول اين مفاهيم را با روشهاي تازهتر اجرا كنند؛ چرا كه در دنياي مدرن، كسب و كارها از حالت سنتي خارج و به فعاليتي كاملا حرفهاي تبديل شده و نيازمند دانش و آگاهي بسيار بالا است. در كتاب حاضر مديريت استراتژيك تبليغات معرفي شده است. اين كتاب، شامل چهاربخش اساسي است كه در آن مفاهيم و اصطلاحهاي كاربردي مطرحشده و مراحل و فرآيندهاي اجرايي مديريت استراتژيك تبليغات اجرايي، مديريت استراتژيك و استراتژيهاي تبليغاتي جهاني ارزيابي و تشريح شده است.