سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

10 اشتباه نابخشودني در بازاريابي (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها)


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :176

قطع(جلد): رقعي (شوميز) -

شابک: 3-95-6839-964-978 9789646839953

قيمت :110000 ريال

قيمت انتشارات نگین :110000 ريال

تاریخ بروزرسانی:14/07/93

موجودی : اعلام موجودی قبل از پرداخت

تعداد:
بازاريابي بايستي محرك استراتژي كسب و كار و حرفه باشد. بازاريان به مهارت‌هاي شناسايي فرصت‌ها نياز دارند و بايد نقشه‌هايي را تهيه و اجرا كنند كه در بازار با توفيق روبه‌رو مي‌شود. نگارنده در كتاب حاضر كاستي‌هاي بسيار آشكاري را كه سبب ناموفق بودن شركت‌ها در بازار داد و ستد مي‌شود شناسايي و سپس ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي را بررسي كرده است. از جملة اين اشتباه‌ها مي‌توان به مواردي از اين دست اشاره كرد: شركت به اندازة كافي بر بازار و مشتري‌مداري متمركز نيست، شركت حداكثر استفاده از فناوري را نكرده است. به عقيدة وي لازم است كه كه شركت‌ها به دو چيز توجه داشته باشند: نخست اين كه چه علايمي نشان مي‌دهد كه شركتي مرتكب اشتباه بازاريابي ويژه‌اي مي‌شود؟ و ديگر آن كه بهترين راه‌حل‌ها براي چيره شدن بر اين مسائل كدام‌ها هستند؟

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

بازاريابي - مديريت

Design and Implementation by pubiran.ir