بازاريابي، مهمترين كاري است كه امروز ميتوانيد در تجارت انجام دهيد. اولين و مهمترين اصل بازاريابي، شناخت مشتري است. انواع بازاريابي متمركز است بر جلب مشتريان و ترغيب آنها به خريد و اطمينان از اين كه آنها آنقدر از خريد خود راضي باشند كه بخواهند بار ديگر خريد كنند. نگارنده در كتاب حاضر نخست طراحي برنامه بازاريابي عالي را بررسي و سپس مباحثي از اين دست را مطرح ساخته است: تقويت مهارتهاي بازاريابي، بازاريابي براي سرگرمي و سود، يافتن جايگزينهاي موثر بر تبليغات، و فروش موفق محصول در هر زمان و مكان و به هر شخص.