پشت جلد به انگليسي: Mohammad Ali Hakimara. Persuasive communication in advertising.
عنوان ديگر:ارتباطات متقاعدگرانه و تبليغ.
اصطلاح ارتباطات در دنياي امروزبه سرعت رسانههايي همچون اينترنت، تلويزيون، راديو، روزنامه، مجله و مانند اينها را به ياد ميآورد. در اين ميان، تبليغ محمل فراگيري شده كه همه موضوعهاي ممكن در حوزههايي چون دين، سياست، بازرگاني، بهداشت، رفتار اجتماعي و امورخيريه را در بر ميگيرد. اين كتاب ميكوشد، فرايند نفوذ و تأثيرگذاري را بر رفتار گروههاي مختلفي از مخاطبان از طريق رسانههاي جمعي مورد توجه و مطالعه قرار دهد. مطالعه اين كتاب براي همه آناني پيشنهاد ميشود كه از طريق رسانههاي جمعي در كار متقاعدسازياند.