,"كتاب حاضر، مرجعي است براي ايجاد خلاقيت در فكر و انديشه مخاطبش، براي خلق ايدههاي ناب و درخشان، بهشرط آنكه بتوانيم به روح و تفكر خلق هر آگهي آگاه شويم و پس از خواندن و ديدن، آن اطلاعات را به كار گيريم. در اين كتاب علاوه بر اينكه با انواع و اقسام تكنيكهاي كاربردي، انعطافپذير و الهامبخش در دنياي تبليغات آشنا ميشويم، با بهرهگيري از روشهاي طوفان مغزي ياد ميگيريم كه چگونه گروه ايده پردازي خود را ايجاد كنيم و اين گروه را براي رسيدن به ايدههاي ناب هدايت نماييم. اين كتاب ويژگي ديگري دارد، اينكه تنها به طرح تئوريها اكتفا نميكند، بلكه با توضيح كامل تكنيكهاي اجراي ايدههاي خلاق و نمايش دهها نمونه آگهي موفق و چگونگي عملكرد آنها تمام تلاششان در اين جهت است تا ذهن مخاطبانش را باز و خلاقيتشان را شكوفا سازد."