,"در كتاب حاضر، 21 ديدگاه كليدي در زمينه بازاريابي بيان ميشود. براي بهبود راهكارهاي بازاريابي مخاطب ميتواند توصيههاي پيشنهاد شده در اين كتاب را استفاده نمايد. بازاريابي راهبردي هنر و علم پي بردن به خواستههاي واقعي مشتريان و بازار امروز و آينده است. اين كتاب به مخاطب ميآموزد چگونه كالاها و خدمات خود را بهگونهاي توليد و ساختاربندي كند كه نيازهاي مشتريان خود را برآورده سازد. هدف بازاريابي راهبردي اين است كه به مخاطب امكان دهد كه مقادير بيشتري از كالاهاي خود را با قيمتي بالاتر بفروشد و قلمرو وسيعتري از بازار را مورداستفاده قرار دهد."