,"كتاب حاضر، ردآوري گفتهها و جملات در رابطه با سبك زندگي با توجه به رسانهها است. در بخشي از كتاب ميخوانيم: «آمارها نشان ميدهد كه تقريباً در همه دنيا پس از خواب و كار، استفاده از رسانه در جايگاه سوم در برنامه روزانه انسان را به خود اختصاص داده است. تغيير ادبيات روزمره افراد جامعه در اثر تقليد از برنامههاي رسانهها، انقلاب پوشش، خوراك و شيوه انجام كار مطابق با تبليغاتي رسانهاي و يا خرافي شدن طيف وسيعي از جامعه تحت تأثير سريالهاي تلويزيوني، ازجمله مواردي است كه نشاندهنده تأثير فراوان رسانه، در ايجاد و تغيير سبكهاي زندگي افراد است»."