پنجمين جلد از مجموعه "تجارت در هزاره سوم "با عنوان "بازاريابي صنعتي، بازاريابي كالا و خدمات "به چاپ رسيده است .در اين مجموعه كه با نگاه به تحولات آتي ايران و جهان ترجمه و تدوين شده، مولف كوشيده است با طرح مباحث متعددي در زمينههاي بازاريابي، مذاكرات تجاري، فروش، تجارت بينالملل، صادرات و گردشگري به نيازهاي امروز جامعه ايران در نظام رو به گسترش مبادلات ملي و بينالمللي ـ با توجه به تكنولوژيهاي پيشرفته و روزآمد ـ پاسخ دهد .در كتاب حاضر، مقوله "بازاريابي صنعتي "با اشاره به اصول و روشهاي آن به تفصيل تشريح ميشود .اين كتاب براي مديران و دانشجويان علوم اداري، در چهارده فصل با عناويني از اين دست سامان يافته است" :بازاريابي چيست؟"، "كسب اطلاعات"، "بازاريابي محصولات جديد"، "تعيين قيمت"، "برنامهريزي براي رقابت"، "چه چيز باعث ميشود مردم خريد كنند"، "به دست آوردن حسن شهرت "و "گرفتن حداكثر بهره از نيروي فروش ."