كتاب حاضر از مجموعة « راهكارهاي تبليغاتي و بازاريابي» است كه به موضوع چگونگي انتقال پيام تبليغاتي توسط مردم يا بازاريابي شفاهي اختصاص دارد. مؤلّف در اين كتاب، ابتدا تعريفي از بازاريابي شفاهي ارائه داده و سپس، با بيان راهكارها، ايدهها، نقل قول و داستانها و مثالهاي حقيقي چگونگي استفاده از بازاريابي شفاهي را شرح داده است. در ادامه پنج عنصر بازاريابي شفاهي را عنوان كرده و هركدام را به طور مفصّل توضيح داده است. در پايان به صورت خلاصه به جمعبندي مطالب پرداخته و كليد موفّقيت در بازاريابي شفاهي را ارتباط كارآمد با مردم و مشتريان دانسته است.