كتاب حاضر، حاوي راهكارها و روشهاي نوين تبليغات است كه خطالب به متخصصّان تبليغات، تجّار، سرمايهگذاران و تبليغكنندگان به نگارش درآمده است. نگارنده در اين كتاب، بر شكلهاي مختلف تبليغات كه ميتوانند در رسانههاي مختلف ارائه شوند، تمركز دارد. او به مخاطبان نشان ميدهد كه در دنياي تبليغات چه چيزي مؤثر است. اين كتاب، منبعي براي افراد غيرحرفهاي است كه ناچار به خلق يك آگهي هستند و يا تنها تحت فشار زمان و ساير نيروها قرار گرفتهاند. راهكارهاي تبليغاتي كتاب در ده فصل دستهبندي شده است. برخي از عناوين اين فصلها عبارتند از: «برنامهريزي تبليغات»، «55 روش موضعگيري محصولتان در بازار»، «نگارش تبليغاتي كه محصول را به فروش ميرساند»، «مؤثرترين روشهاي صفحهآرايي»، «مفهوم پنهاني رنگهاي مختلف»، و «تأثيرات پنجگانة تكرار».