با خواندن هر فيلمنامه، سه حالت ممكن است به خواننده دست دهد: ملال، علاقه، «وجد!». به عنوان فيلمنامهنويس، بايد در اكثر صفحات حالت وجد ايجاد كنيد. ارتباط احساسي با خواننده تنها راهكار براي دستيابي به موفقيت است. اگر كتابهاي فيلمنامهنويسي را خواندهايد و به اصول و قوانين تسلط يافتهايد، تازه در نيمه راه قرار داريد. در اين كتاب ياد ميگيريد كه چطور احساس خواننده را برانگيزيد.
كتاب حاضر براي دانشجويان رشته سينما در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد به عنوان كتاب مبنايي ترجمه شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهي، ساير علاقهمندان نيز از آن بهرهمند شوند.