«جايگاهسازي به معناي متمايز ساختن برند با يك مفهوم در ذهن مشتريان بالقوه است. هرچه اين ذهنيت شفافتر باشد و مفهوم ثبت شده دقيقتر و متمركزتر، جايگاه ثبتشده قويتري داريد.» بازسازي جايگاه برند با يافتن نقطه ضعف رقبا و حمله به آن شروع ميشود. هر نقطه ضعفي در جايگاه رقبا ميتواند انتخابي براي يك مزيت رقابتي و ايجاد يك جايگاه جديد برند باشد. كتاب حاضر مباحث خواندني بسياري را در حوزه بازبيني و بازسازي جايگاه برند ارائه ميدهد كه ميتواند براي تمامي برندهاي موجود در بازار رقابتي راهگشا باشد.