بازاريابي خلاق و چگونگي استفاده از بازاريابي خلاق در بازارها موضوع کتاب حاضر است. «فيليپ کاتلر»، پدر بازاريابي نوگرا (مدرن)، با همکاري دکتر «فرناندو توياس» ـ نگارندگان کتاب حاضرـ با ارائه راهکارهاي علمي و مثالهاي معتبري از قدرت بازاريابي خلاق، راههاي شناسايي فرصتهاي مناسب و نيازمند واکنش سريع در بازارهاي ابر رقابتي و اشباع شده از محصولات همانند را ارائه ميدهند. آنها ضمن تشريح چارچوب و تئوري بازاريابي خلاق، نقاط ضعف و قوت تفکر سنتي بازاريابي، نوآوري ناشي از درون بازاري خاص و خارج بازاري خاص را توضيح داده، همچنين مباحثي دربارة بازاريابي خلاق در سطح بازار، در سطح محصول، در سطح آميخته بازاريابي مطرح ميکنند. در بخش پاياني نيز روشهاي مختلف اجراي بازاريابي خلاق عرضه ميشود.