به عنوان کسي که ميخواهيد ديگران را دربارة حرفها و خواستههاي خود متقاعد کنيد. بايد توناييهاي خاصي را در خود پرورش دهيد. مهمترين ويژگي يک متقاعد کنندة خوب توانايي درک احساسات مخاطب، ابراز همدلي و انعطافپذيري است. در کتاب حاضر که با هدف معرفي اصول و مفاهيم پايه در آن حوزة متقاعدسازي نگاشته شده است، مخاطبان با مکانيزمهاي تأثيرگذاري و متقاعدسازي، تأثير داستان و داستانگويي و فرآيندهاي خودآگاه و ناخودآگاه در متقاعدسازي ديگران و مکانيزمهاي متقاعدسازي جمعي آشنا ميشوند.