تا سال 1990 ميلادي، مديران شركتها ميتوانستند از سيستم پستي، يا سيستم تلفني به همراه صوت يا دورنگار، براي برقراري ارتباطات تجاري استفاده كنند. اما در دنياي معاصر، كامپيوتر، پست الكترونيكي، اينترنت، تلفنهاي همراه و كامپيوترهاي قابل حمل نيز به امكانات آنها افزوده شده است. براي اين منظور آنها بايد به شبكههاي بيسيم متصل باشند. امروزه بنگاهها نميتوانند بدون كامپيوتر و شبكههاي ارتباط از راه دور به حيات خود ادامه دهند. شركتهاي كسب و كار از فناوريها براي شبكه ديجيتال و ارتباط از راه دور از جمله اينترنت براي دستيابي به مهارتهاي عملياتي، مزاياي استراتژيك و ارتباط نزديك با تامينكنندگان و مشتريان استفاده ميكنند. در هفتمين جلد از مجموعة كتابهاي آيلار موضوع فناوري بيسيم بررسي ميشود. گروه فصلهاي Hyatt به خاطر خدمات منحصر به فرد خود و استفاده از اين فناوريها به شهرت رسيدهاند كه در مقدمه دربارة نحوة استفادة آنها از اين فناوري شرح داده شده است. ارتباط از راه دور و شبكه در دنياي كسب و كار امروز؛ شبكههاي ارتباطي؛ اينترنت جهاني؛ انقلاب بيسيم؛ و فعاليتهاي عملي عنوانهاي فصلهاي كتاب است.