براي افراد، داشتن يك شغل امن و اين كه موفقيت خويش را بر پاية شايستگيهاي خود بدانند، با ارزش است. يك راه براي ماندگاري در چنين شغلي «مديريت مدير» است. به اين معنا كه افراد نبايد از خود بپرسند كه مديرشان چه كاري ميتواند برايشان انجام دهد، بلكه محور اصلي اين است كه آنچه افراد ميتوانند براي مدير خود انجام دهند، چيست؟. در اين حالت فرد براي خود و سازمانهايش مفيد بوده و اين موضوع ميتواند وجه تمايز او با ديگران شود. مديريت مدير ميتواند باعث بهبود كارايي و رضايت شغلي افراد شود. كارايي افراد تنها به نحوة انجام دادن كارهاي محولشده ارزيابي نميشود، بلكه به راهنمايي استراتژيك مدير خود نيز بستگي دارد. در كتاب حاضر، كه از مجموعه كتابهاي تجارت امروز است، راهكارهاي ايجاد روابط كاري عالي ارائه شده است. ارتباط قاطعانه در محيط كار؛ مهارتهاي تاثيرگذاري خود را بهتر كنيد؛ زمان خود را سازماندهي كنيد؛ از برخوردهاي شخصيتي اجتناب كنيد؛ و به خود امكان ارتقا دهيد، از جمله عنوانهاي مباحث كتاب است.