به منظور موفقيت در مبارزات تبليغاتي، رسانة تبليغاتي مناسب به يقين عنصري حياتي محسوب ميشود. موفقيت در تبليغات موجب دستيابي به اهداف بازاريابي ميشود. از جملة اين اهداف ميتوان به فروش بيشتر، ايجاد نگرش و نظر مثبت دربارة نام تجاري و ارائة آگاهي بيشتر دربارة محصول و... اشاره كرد. رسيدن به اهداف بازاريابي در واقع موفقيت نام تجاري و مدير ناظر بر برنامه را نشان ميدهد. در اين كتاب علاوه بر ارائة پيشنهادهاي مهم در زمينة مباني يك كار رسانهاي، موارد تاثيرگذار بر يك برنامة رسانهاي شرح داده شده است. همچنين نگارنده توضيح ميدهد كه تصميمگيري دربارة نحوة تبليغات نامهاي تجاري چگونه ميتوند بر اين برنامه تاثيرگذار باشد.