74 درصد فروشندگان پاسخ مناسب پرسشهايي را كه در موقعيتهاي گوناگون از جمله هنگام مواجه شدن با مشكل يا روي آوردن شانس به ذهنشان خطور ميكند، نميدانند. نگارنده در كتاب حاضر، به بيشتر سوالهاي فروشندگان در زمينة كار و پول بيشتر پاسخ داده است؛ با اين توضيح كه با توجه به شرايطي كه افراد در آن قرار ميگيرند، پاسخهاي عرضه شده بايد تغيير يابند تا با شخصيت و شيوة كار آنها هماهنگ باشد. پارهاي از اين سوالها عبارتاند از: معني كلمة فروش چيست؟ چطور خلاقتر باشم؟ راز بدون دلهره زيستن چيست؟ آيا لازم است كارم را عوض كنم؟ بهترين راه گرفتن وقت ملاقات چيست؟ چطور خريدار را بشناسم؟ بهترين علامت چيست؟ چطور جلوي چانهزدن مشتري را بگيرم؟ و كارم را تا چه حد دوست دارم؟