روشهاي اقناع و تاثيرگذاري موفق، همواره مورد نياز تعاملات بشري بوده است. دكتر چالديني، در مقام روانشناسي تجربي، با تلاشي پيگير، در طول پژوهشهاي فراوان علمي به جمعآوري و عرضة اين شگردهاي موثر، موفق گشته است، كه ابزاري كارآمد براي كلية مديران، فروشندگان، بازاريان و تمامي افرادي است كه درگير تعاملات انساني هستند. نگارنده در كتاب حاضر با عرضة راهكارهايي روشهاي تاثيرگذاري موثر را توضيح داده است. پارهاي از عناوين كتاب عبارتاند از: ابزار تاثيرگذاري؛ توافق متقابل؛ تعهد و سازگاري؛ انتخاب دروني؛ شاهد اجتماعي؛ تقليد كردن؛ جوانان آزادانديش؛ علاقه؛ اقتدار؛ و كمبود.