اعتماد، بخش جداييناپذيري از موفقيت شغلي است. در مقام يك راهبر، بايد روابط مثبتي را در داخل و خارج شركتتان به وجود آوريد و ديگران را به آن ترغيب كنيد. اعتمادآفريني در كاركنان و مشتريان باعث ايجاد وفاداري، جايگزيني كمتر كاركنان، تكرار معاملات و تبليغ شفاهي عالي ميشود. نگارنده در اين كتاب ضمن بيان مفهوم اعتماد، مطالبي را در خصوص اساس اعتماد، پيامدهاي بياعتمادي، و روشهاي تقويت اعتماد بازگو و ارزيابيهايي شخصي را براي كمك به ايجاد اعتماد يا اعتمادسازي مجدد در سازمان عرضه ميكند.