به رغم تاسيس و گسترش هر روزۀ شبكههاي فروش مجازي، هنوز فروش شخصي به عنوان يكي از مهمترين و كارآمدترين شيوههاي فروش مطرح است. حتي در حوزۀ روابط درونسازماني، هنوز ارتباطات فردي و رو در رو، يكي از موثرترين عوامل در افزايش كارآيي و بالا بردن بازده سازمان شناخته ميشود. كتاب حاضر كه توسط استادان بازاريابي دانشگاه هاروارد نوشته شده است، به بررسي موشكافانۀ روابط بين فردي در بنگاههاي تجاري، تحليل مشكلات موجود در اين زمينه و عرضۀ راهكارهايي اختصاص دارد. مطالب مطرح شده به مديريت كارآمد در درون سازمان كمك ميكند و با آموزش شيوههاي مذاكرۀ رو در رو، مذاكرات تجاري را نتيجهبخش ميسازد. كتاب شامل 4 فصل تحت اين عناوين است: "استفادۀ موثر از زبان گفتار"، "استفاده از ارتباط غيركلامي"، "خواندن علايم ديگران" و "برقراري ارتباط، تحت فشار" كه هريك از اين فصول حاوي مقالات متنوعي در خصوص ارتباطات انساني در درون و بيرون سازمان است.