fiogf49gjkf0d
فروشندهاي كه توانايي برقراري ارتباط با مشتريان را دارد، فروشندۀ موفق است. طي سالهاي متمادي، فروشندگان موفق، چنين كاري را در ملاقاتهاي رو در روي متعدد انجام دادهاند. امروزه با توجه به وقت مشتريان، افزايش هزينه و عدم تمايل به رفت و آمد، توانايي شركتها براي ملاقات واقعي با مشتريان به حداقل رسيده است. مهمترين ابزار فروش در دنياي پرتلاش امروز، "تماس تلفني" است. ايجاد رابطۀ نزديك فوري، ايجاد شور و اشتياق كسب و كار، كنترل نوسان صدا، گوش كردن و تفكر عميق به مفاهيم و اتمام كار از طريق تلفن، از جمله مزاياي فروش تلفني هستند. بنابرين هر فرد حرفهاي در كار فروش، بايد يك دفتر فروش تلفني براي ايجاد فروشهاي بيشتر وجود داشته باشد. در كتاب حاضر مطالبي در باب فروش تلفني، مديريت فروش موفق، مزاياي فروش تلفني، برنامهريزي براي موفقيت، خصوصيات فروشندۀ موفق (دقيق بودن، مهربان بودن و شيوايي سخن...)، تشخيص نوع مشتري از پشت تلفن و... بيان شده است.