fiogf49gjkf0d
مديران، در دوران مديريت خود در سازمانها اقداماتي به عمل ميآورند، تصميماتي ميگيرند و از خود به يادگار ميگذارند كه اغلب، خود نميدانند به گونهاي يكپارچه و با نگرش سيستمي آن را تحليل نموده و به مشتريان داخلي (كاركنان) و خارجي سازمان عرضه نمايند. با توجه به تاثيري كه در اين امر در برنامهريزيهاي استراتژيك و نيز عملياتي سازمانها در آينده دارد، مستندسازي اين دستاوردها از اهميت ويژهاي برخوردار است. در اين ميان ثبت خاطرات و تجربيات مديران موفق چندسالي است كه در دنيا رايج شده است؛ ليكن در كشور ما كمتر به موفقيتهاي ملي و تجربهي مديران موفق و دلسوز پرداخته شده است. كتاب حاضر، در عرصهي صنعت و توليد شرحي است بر زنجيرهي تلاشهايي كه به قصد حفظ يك سازمان در پرتوي يك نام صورتپذيرفته است؛ اين كتاب، در نوع خود استثنايي كوچك در مستندسازي تجربي و تلاشي براي حفظ يكي از قديمترين نامهاي تجاري با عنوان (داروگر) است. نگارنده به منظور ارتباط با دستاندركاران مربوطه به ميان آنان رفته تا چگونگي پيدايش شركت سهامي كف امروز را از دل داروگر ديروز به دست آورد.