fiogf49gjkf0d
روابط عمومي، شامل مجموعهاي از استراتژيها و مهارتهاي عملي طراحي شده براي ارتقاي اعتبار و شهرت يك سازمان، كمك به تقويت روابط با مخاطبان كليدي و توانا ساختن آن براي برخورد با بحرانها از يك موقعيت قوي است. خواه روابط عمومي، كانون اصلي كار باشد، خواه يك بخش اضافه به شرح شغل، مديريت روابط عمومي، افراد را به سوي موفقيت رهنمون خواهد ساخت. نگارنده در كتاب حاضر، از مجموعه كتابهاي "مديريت موفق" به مطالبي در زمينهي درك روابط عمومي، بهكارگيري روابط عمومي در بازاريابي، توسعهي مهارتهاي روابط عمومي، مشتريگرايي، كار با رسانهها، جذب پوشش رسانهاي، انجام تبليغات، ارزيابي توانايي روابط عمومي و.. اشاره كرده است.