fiogf49gjkf0d
سازمانها در گوشه و كنار جهان، در حال عبور از بازارهاي داخلي براي تبديل شدن به بازيگران بينالمللي هستند. اين امر، نه تنها تجارت مربوط به آنها را تحت فشار قرار داده، بلكه به عنوان مسالهاي مهم براي مديران شاغل در عرصهي مرزهاي فرهنگي و جغرافيايي مطرح است. نگارندگان در اين كتاب به مخاطب، چگونگي موفقيت در امر مديريت در جهان امروز را ميآموزند. اين نوع مديريت، رويكرد و روشهاي مشخصي را براي كمك به خواننده براي ادارهي جهاني شبكه و تيمها فراهم و مهارتهاي مورد نياز براي مواجهه با فرهنگهاي مختلف را بررسي ميكند. راهنماييهاي عملي، شامل 101 نكتهي كليدي كوتاه، به خواننده در دستيابي به بهترين نتايج براي خويش و همكارانش ياري ميرساند. سرانجام، پرسشنامهي ارزشيابي، مخاطب را قادر به ارزيابي و بهبود مهارتهاي مديريت جهاني ميكند.